Marike op den Akker

Trainingsactrice

Ik werk sinds 2006 als trainingsactrice en co-trainer in verschillende trainingen.

De aard van de trainingen loopt van overval-en agressie, via verkoop-en communicatievaardigheden tot: hoe kun je als manager menselijk in een veranderingstraject staan.

Mijn rol daarin is het oefenen van gesprekken. Ik speel je klant, je medewerker of je collega en door met mij in een door jezelf gekozen setting in gesprek te gaan, kom je erachter wat goed voor jou werkt in een gesprek en waar je je nog in zou kunnen ontwikkelen.

Hoe spreek je je  irritaties ten opzichte van een collega op een heldere manier uit?

Wanneer ervaart een klant jou als klantvriendelijk en betrokken en wil hij/zij alles van je kopen?

Hoe blijf je bij jezelf en de ander betrokken in een emotioneel gesprek, bijvoorbeeld bij slecht nieuws?

Hoe geef je je grenzen aan als een patient daar met grote stappen overheen gaat?

Ik werk o.a. voor KPN, Mercure hotels, het opleidingscentrum van het VUmc, ING en de Rabobank. Via het contactformulier kun je me boeken voor een training.

Mijn kracht zit in het geloofwaardig spelen van de persoon tegenover je, zodat je je echt kunt richten op het gesprek. En ik geef eerlijk terug vanuit mijn gevoel hoe ik het gesprek ervaren heb aan mijn kant van de tafel, zodat je kunt leren wat het effect op de ander is van jouw eigen verbale en non-verbale gedrag.

 

Recente berichten